han sa och hon sa och dom ba och sen sa han och hon ba och vi ba whAAt?

Inget speciellt har hänt sen senast kan jag berätta, förutom att jag fått tillbaka hörseln. Jag har typ varit döv på ena örat idag, skitläskigt! Men nyss small det till i örat och jag hör igen! OMG JAG HÖR! hehe, nejdå skämt åsido.
Är lika trött, lika munter, lika rastlös som tidigare. Borde verkligen städa mitt rum, naaasty. Säger bara en sak, PALLA?! Föräldrar verka tycka att det är jätteroligt att säga att sina unga ska städa rummet, som om dom visste hur sura vi blir. Jag blir iaf putt. Och strejkar därför. Men den här gången mååste jag verkligen städa mitt rum. Det ordet hatar jag, måste. Man måste bara två saker här i livet, man måste dö & man måste välja. Sådeså, där har ni dagens intelligenta inlägg. Kyyyyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0