i can jive i can jive

Vilken underbar söndag! Helskön ju. Och vet ni vad det bästa är? Den är inte slut än.
Jag kan nog inte riktigt hålla med om den där gruppen på facebook "vi som hatar söndagar". Söndagar är en bra dag, en sån där "fylla-ut-dag". Vad hade hänt om vi inte haft söndagen? Fredag, lördag, måndag?! Fail, megafail. Näe, söndagar är en lugn och jävligt skön dag. Inga måsten, inget speciellt att göra. Förutom träning då.
Men istället för att tänka att fyfan vad tråkiga alla söndagar är, ingenting att göra lalalaaa. Hallå, enda dagen man bara kan slappa?
Har legat i sängen ända sen förra inlägget, och tänker fortsätta med det. Så jävla skönt, känner mig utvilad. Lovely. Var ett bra tag sen man kände sig så, i tyskland var väl senast?

Mamma drog upp mig nyss för att jag skulle städa i ordning mitt rum sen helgen.

aaaarghh
säger hon.
uhgg säger jag.

Men hon är bra min mamma, riktigt bra. Även om vi bråkar ibland, eller rätt ofta. Fast det brukar vara jag som bråkar på henne, när hon bråkar på Anders. Och så blir hon glad igen när jag bråkar på henne, och så skrattar hon åt mig så jag blir ännu argare. Det brukar bli så. Sen slutar det med att jag inte orkar vara sur nå mer, det är liksom inte min grej. Näe, jag är ingen sur typ egentligen. Även om jag kan bete mig som en, sisådär ibland. Men då är det ju bara på låtsas.

Nu ska jag nog antingen lägga mig ner med min älskade bok som jag bokstavligt talat förälskat mig i, eller ringa david och se om han kommer på träningen. Svårt val, men grejen är ju att jag inte orkar nåt av dom.
En sak som är säker är att jag ska lämna datorn iaf.
pussen & kramen + den böjda bananen.


Kommentarer
Postat av: Kasparmagnhild

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2011-04-17 @ 11:57:24
URL: http://kasparmagnhild.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0