i refuse i refuse i refuse!

Helluu! Dagen har i princip spenderats utomhus i kylan, hua! Jogris tvingade med oss ut med hans tre polare, Kevin, Vali & Adrian (Adjan, Adlan, Alladin). Vi gick. Typ jättelångt.. Flera gånger massa mycket långt. Hahaa, gick först & satte oss i nåt lodigt lusthus, sen till Burger King för att dricka cola av nån anledning, sen skulle dom tillbax till det där lusthuset och sitta där mer. hahha, Moa och jag ledsnade tillslut och gick till Burger King och käkade. Sen knatade vi hemåt och vi har väl varit hemma ca en och en halv timme. Sitter och nördar gutarhero. Men jag orkar fan inte spela nå mer. Har kramp i fingrarna x)
Imorgon äre sista dagen, får se vad vi gör. Jag vill åka & shoppa iaf men vet inte hur det blir.
Aja, kanske bloggar nå mer ikväll.
puss



HAHAHA aa dom hittade nån jävla ramp också som dom lekte på, vilka hårdingar säger jag bara HAHAHHA.
Ser ni, det är snö :'(



Adrian (Adjan, Adlan, Alladin?) Vali & Moa :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Moa i wall-e s jacka* :) fan va snygg jag är!

2010-03-10 @ 23:33:54
URL: http://moahallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0