i tell em', fuck yo dresscode, who am i supposed to pull my pants up fo


outfit. dålig bild och min tunga ser hemskt äcklig ut. men såhär mkt bryr jag mig.. -  inte alls!

Svarta haremsbyxor med knappar som man inte ens ser eftersom eftersom min kamera är så fuckat dålig, careface. åh juste, köpta i tallin. lööööööööööövem'.
Linnen gina & indiska(grönt) - who'd care?
Kofta köpt i tyskland. Det är också massa knappar på men syns dom? moep.
Halsband accessories, resterande smycken är också därifrån, men who cares dom syns inte.

Fult inlägg, ful flikka hoho.


and i'm like, yeah whatever
WrAAA'WrAAA'WrAAA'WrAWrAWrA'

sitter och fördriver tiden med att plocka hem lite ny musik. nån som har nåt tips? :)

kyyyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0