i'm all strung out my heart is fried

Tjenare!
Är äckligt, sjukt, riskigt, mega, superduper, jättetrött. Så häääää-*Ä**_:--*Ä*'**'*Ä-äääÄr trött är jag. Dels somnade jag på tok för sent igår, men var tvungen och reda ut en del saker. Sen har jag varit i sidsjön idag. Typ länge. Typ jobbigt. Typ aa.
Tänkte åka bräda från början, men tjeeeeeeena! Haha, fem minuter... högst, försökte mig på liften ett par gånger, sen bytte jag till skidor. Jag är helt enkelt inte menad att åka bräda. Emma åkte bräda hela dagen, och gjorde det jävligt bra. Jordan skulle också försöka, haha vilka garv.
Tog halv fyra bussen hem så har varit hemma ett tag nu. Måste städa mitt rum idag (har börjat lite), men orkar inteeeeeeeeeeee. Vill bara sova.
Hehe, fick åka hem med nån tant i en liten grå bil från sidsjön, jag lyckades somna. Pinsamt hehe. Kände na ju inte.
Helt slutkörd i kroppen, undrar hur det kommer kännas imorgon..?



Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0