kickass childhood ♥

haha, jag har alltid sagt att jag var en ganska ful unge. Men jag har ändrat mig (bara lite!) Jag var fortfarande en ganska ful bäbis, sen runt två år blev jag söt i kanske fyra år, sen blev jag sjukt ful igen hahaha skäms när jag kollar på alla bilder sen sju år och uppåt :S dock klassar jag inte mig själv som ful i nuläget, typ sen i somras kan jag säga att jag blivit ganska snygg! Men det var inte det vi skulle komma till haha. Jag var jävligt frän som barn, så frän man kunde bli iaf ;) hahaaha!

t.ex, jag hade en kickass ätstil, det kunde man inte missa! ;)


Kickass sovstil!



Man hade helt klart kickass klädstil, helt klart, hahaha! :D

(i oranget, haha och med björntofflor)


Mina mössor som min kickass mormor stickat (eller nåh), respeeeekt!



Aa så hade man ju naturligtvis massa miner för sig



okej, ingen människa kan ju säga att jag var söt på den bilden HAHAHA ;)


och oskyldighetsminen genom hela tiden, jajjemän!

Ujujuj nu blev det mycket bäbisbilder, härligt haha! näe, nån unge tänker jag fan inte skaffa på ett tag, hualigen jaja vi hörs hörrni puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0