lalala

 

berätta 50 sanningar om dig själv:



1. jag är konstant hungrig


2. jag har tagit gardasil


3. jag har redan lessnat på det här

4. jag bor hos min mamma

5. för min pappa bor utomlands, haha !

6. jag hatar att vara ensam

7. jag kan bli ganska intensiv

8. jag älskar verkligen majs

9. jag har många födelsemärken, haha

10. mina vänner är allt för mig

11. jag har sjuka humörsvängningar


12. jag tycker det är kul att prata inför folk, hehe.


13. jag skäms inte över speciellt mycket


14. mitt vänsterben är en cm längre än mitt högra


15. men problemet är att jag inte kan höger & vänster


16. jag har svårt att bli kär


17. jag äter järntabletter.. Hahaha


18. jag är född i schweiz


19. jag har hyfsat bra självförtroende


20. jag kollar typ aldrig på tv

21. jag har världens sämsta kondis

22. jag måste sätta mig ner om jag springer upp för trappen, typ iaf haha..

23. jag har vingar på tungan

24. det är nå fel på den också, den krampar

25. jag skrattar alltid åt mina egna skämt

26. jag kan äta hur mycket som helst

27. jag tycker att jag själv är ganska cool, även om jag inte är det :D

28. jag kan prata tyska

29. jag har inte gråtit för att jag varit ledsen på två månader

30. jag sover med gosedjur :$

31. jag hatar att inte ha strumpor på mig

32. jag var kär i min kusin när jag var liten


33. jag sitter alldeles för mycket vid datorn ;)


34. jag kommer fan inte på några fler sanningar


35. jag vill ha en katt, men min bror är allergisk buhuhuh ;)


36. jag drömmer alltid extremt sjuka drömmar


37. jag har haft en sjuhelvetes bra tid i tyskland än så länge

38. min mamma heter anna & min pappa heter tomas


39. jag är inte lik nån av dom


40. tydligen är jag lik min faster, haha ;)

41. jag ville heta susanne när jag var liten

42. jag var en ganska ful bäbis

43. min första kompis hette natascha och henne har jag fortfarande kontakt med :)

44. jag hatar att planera, haha verkligen inte min grej! ;)

45. jag ska vara hemma hela sommaren! :D

46. jag har 194 stycken osociala på msn

47. jag sitter i ett grått rum med fotbollar på

48. sport har aldrig riktigt varit min grej

49. min pappa har haft GBS,GåBraSakta.

50. jag tänker för mycket ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0