ledsen för det sena inlägget.. :)

JAHA Då HADE JAG SKRIVIT VÄRSTA INLÄGGET OCH Så SLUTAR SKITEN ATT FUNGERA!!

Aja får väl ta och börja om från början... börja om på nytt... Haha.
Dagen börjades med en hemskt ilsket skrikande väckarklocka som jag lätt skulle kunnat leva utan klockan sex på morron. Kom iväg runt halv åtta med moas mamma till midlanda där vi inte behövde vänta särskilt länge.
Landade på arlanda klockan halv elva och vi irrade runt ett bra tag innan man fick nå vett ur vad Moa dillade om och vi lyckades hitta till utrikeshallen. Käkade på donken och sprang lite i tax-freeshopen, köpte godis för 150 spänn! :o
Haha men tummen upp på det! ;)


Sen var det bara till att vänta... & vänta... & vänta... i fyra timmar, hua, kollade på madagascar men jag lyckades somna haha. Vi flög iväg från arlanda strax efter tre och anlände på den oändligt stora flygplatsen i frankfurt runt halv sex. Där plockade pappa upp oss i sin räcerbil och ruttade ut på autobahn mot mediamarkt för att köpa en pessilent till Grecia som fyller 38 imorgon.



HAHAHA, nu sitter brorsan och knäpper oändligt med bilder med min kamera, ni ska bara veta hur fipplig han är! :o
aja sry för att det tog sån tid med blogginlägget, men ska dra nu!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0