lördag va?

Dagens låt:

Body Language - Jesse McCartney ft. T-pain

Heeej! :D fyfan vad jag är glad! Ingen aning om varför, sitter här ensam i sängen & ler! :D hihi, Moa & Jogris spelar nåt zombiespel där uppe igen haha. Pallaaaa. Idag har det verkligen inte hänt nånting alls, har bara klivit upp & ätit typ. Suttit och spelat spel på iPoden haha, jo juste den har dom förresten lagat! :D Inget som hänt egentligen, den hade bara hakat upp sig och man var tvungen att reseta den. Mer var det inte ahahaha. Men som tur var hade jag faktiskt kvar all min musik :) Snart ska vi sticka på bio med Vali & hans bror Müsli. HUMOOOOOOOR! Näerå men han heter Valentin men kallas för Vali av nån anledning.
Ska se Percy Jackson, blir nog braa. Aja, nu har jag inge mer att säga. Jo det snöade i natt! :'( Inte bra. Inte bra. JAJA PUSS!



You're banging like a speakerbox
Turn around, the party stops
Universal lady, let me take you away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0