nattinlägg, aaand we like it!

Hallihallå, sitter här med världens godaste dricka i handen och kollar på när moa & jogris spelar guitarhero. Dom suuuugeer! :D Skriver lite med hanna på msn, saknar henne :) saknar att kunna använda telefonen också haha. Fick en spännande anledning att göra det idag men Amanda var duktig och lät bli! Mi madre har lixom förbjudit mig att använda den eftersom teleräkningen redan var dyr. Sooo bara 1 enda sms här i tyskland, den ni! Om tre dagar åker vi hem. Ska ändå bli ganska skönt. Då har vi ju ändå lov, fifään vad nice. Bara slappa fem dagar till & sen äre skola igen. Nice humör är man på också, bara så att ni vet liksom.
Oj vad klockan är mycket,  det har jag inte lagt märke till. Haha det var som fan.
Aja nu har jag inget mer att skriva faktiskt. Mer än att datorn håller på att dö och jag orkar inte hämta laddaren.
Filmen vi såg var faktiskt bra, grät tillochmed en skvätt :') Moa satt brevid och fattade noll eftersom hon inte ens fattade vad dom sa x) haha aja gonatt på er pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0