nu blev de kväller!?

Tjohlahoppdärute!(:
Har nyss sett klart på en ruskigt dryg film med mina parents. Haha päääreeeents you know. Sjukt seg film och det hände verkligen ingenting!
Plus att det inte gick att koncentrera sig på den, eftersom man hade två malhulkar brevid sig, som ideligen knaprade så högljutt som möjligt på det äckligaste som finns i hela världen. chips.

Jag hatar verkligen chips, det är.. slemmigt :) Och luktar satan, och låter, HUHUUUAUAA! Ryser bara jag tänker på det, haha näe , chips är verkligen inte min grej. Plus att själva ordet "chips" är så otroligt fult har jag kommit fram till. Låter som när min mormor nyser ungefär.. "chips... chips". Men det allra fulaste är nog när folk säger "chirre". Huuua det får mig också att rysa! :o

Däremot popcorn! De e göda det. Men bara om man tar en stoooor handfull poppisar och bara mjöööölar in allting med en gång. mummaaaa :D hih.

Annars är läget bara bra, mår kööööööööng som folk säger.. Fick bara ett sms nyss som vände upp och ner på en hel del. Men annars så! Är fuckat trött, med tanke på att jag bara fick ynka sex timmars sömn inatt, buhuhu stackars mig. HAHA fan vad fult det lät.. men man är ju lite småful satt, vad mer kan världen önska?

Hua vilket fult inlägg! Klagade mest, moahaha. Vet ni en sak... jag har målat naglarna :S HAHAH det är såååååååååå INTE-Amanda! :o nog för att Grecia gör det när jag är där, men jag gör det aaaaldrig själv :D
Jaja nog om mitt urket tråkiga liv, imorn hoppas vi på bättre tider, eller nåt.
pussen&kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0