nuttin no go

Godmorgon allihopa! :)
Söndag, sista dagen innan skolan börjar igen, känns faktiskt bra. Hade söndag redan i torsdags såå, haha.
mamma väckte mig elva men hon fick tydligen inte liv i mig förrän tolv, och nu sitter jag nyduschad och tandborstad i min säng och är lite småglad att se på när snön smälter :)
Men det är inte vad jag ska göra idag, se på när snön smälter, det skulle bli väldigt enformigt. Så om en halvtimme ungefär ska jag vara klar att åka till mormor för att käka pizza och sen ska vi gå på teater, MoMo. Läste den boken när jag var liten, den var ju hur bra som helst! :) Så vi hoppas ju på det bästa. Efter den ska jag nog kila på träning, första gången på typ över en månad! :D Så jag kommer inte hem förrän ikväll, men ha det så gött!
puss
ni får en dålig dagens outfit oxå.



vit tröja HM tror jag
Kjolen har jag gjort själv :D


haha mitt hår ser grönt ut på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: chrilleeee

Nice kjol du, skulle du kunna tänka dig att sy en till mig? :)

2010-03-15 @ 16:32:20
Postat av: Richardmonika

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2010-12-14 @ 16:35:09
URL: http://richardmonika.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0