shopping med mammsen! ♥



Jacka Burton intersport
tygskor H&M
googles intersport

Sneakpeak..

ääääääääääääälskar!..

Hemma från Birsta nu, det blev ett jävla fläng kan jag lova! Hehe, sprang i alla sportaffärer birsta hade att erbjuda. Fick med mig lite saker hem iaf. Är sjukt nöjd, och man tackar mammsen♥



Hittade verkligen inga normala bilder sen gårdagen haha, vår middag. Ost & kex, mera ost, potatissallad, kall kyckling & nåt annat, typ revbensspjäll. Haha.

Nu kurrar det sjukt mycket i magen, så jävulskt hungrig kan jag tala om. Har inte käkat mer än en läkerol sen klockan tre, och då åt jag bara en liten sallad och en fruktsallad på Max. Hua! Hadetgött! Nu ska jag sätta mig och läsa min bok, HAHA!
puss

hoppashoppashoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0