there's no real love in you, why do i keep loving you?

TJAATJAA! Ligger i sängen och lyssnar på hur moa sjunger i duschen. porriiigt! Nejdå, lyssnar på musik, men moa duschar. Dagen har gått feeett segt, fick iaf mvg på svenska nationella!! :D Så jävla nöjd med den där punkten alltså! Haha. Ikväll kommer tjejerna, wooohoo!
Tror inte att det blir så mkt bloggande idag, kanske ett till inlägg senare ikväll. Och ni får säkert lite bilder från kväll imorn.
Imorn ska jag även till la staden/birsta med mor min och shoppa. Måste verkligen införskaffa en ny skidjacka och ett par nya tygskor, hahha. Ja ni kanske vet hur mina nuvarande ser ut? Lappade, haha.
Ska ta och läsa lite bloggar, kolla faasbucken och sen ska jag nog ta och slita ut moa från duschen så att jag kan få duscha nån gång! Haha, hon hoppade nyss in men vafan.
Sen ska vi fixa oss tills resten av ligan kommer.
hörs! kyyyyss

jag just nu. gammelmorfartröjan är på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0