they say the devils water ain't so sweet.

Gick nyss ut och gick. Haha, nej jag skojar inte. Men tyckte att jag behövde skita ner mina skor lite. Gick inte långt, bara till sörlindsjöskylten och tillbaka i princip. Men på hemvägen kändes det långt, väldigt långt. Vad kan det vara, en kilometer? Haha, lat tjej, jajjemen. :)
Hade ju Penny i luren, så det blev ju lite trevligare då. haha elak jag är, stör henne i hennes "pluggande" oupps!
Sitter i princip bara och väntar på att familjen ska komma hem, känns lite ensamt.
Är sugen på att sy nåt!
Kanske det blir så att jag sliter fram allt typ i huset? Vad tycker ni? JAFAN.
Vi hörs senare om jag kommer fram till nåt! :D
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiz
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0