to the underworld.

Goodmorning sunshine.

Hade det varit helg hade det faktiskt varit godmorgon nu. Tyvärr är det inte det, utan det är måndag. Men gissa vad? Jag är hemma! Klockan är knappt ett! Så j*vla underbart att bara komme hem och slappa hela dagen (igen).. Sitter och knaprar på något godis som snakar kakdeg, ganska äckligt faktisk. Sådär sliskigt.

Hade bara syslöjd idag. Och teater med min gamla teaterfröken + någon till tant som kom dit. Ja dom var tanter, förlåt. Sen käkade jag lite lunch (köttbullar huua). Tog bussen hem med Penny. Och nu ligger jag här och lyssnar på The Clash, melike.

Funderar på vad som händer idag. Borde dammsuga lite, looks awful. "oh that's just awful". Eller bara ligga här och moffa i mig godis, se på nån film kanske. haha beslutsångest kanske? dunno, har iallafall inget mer att skriva om för tillfället, så tills vidare som pennys idol säger.
På återseende!


London Calling - The Clash

Kommentarer
Postat av: pEEEnny

HAHA!

2010-03-29 @ 13:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0