tråkigt? jajjemäään

hur lång är du: 1 och sextio7
hur mycket väger du : strax under 60
vilken sko storlek har du: 37
är du nöjd med din kropp: mjo, hyfsat
skulle du kunna plastikoperera dig: nerå
vilken ögonfärg har du: gröna tror jag
vilken hårfärg har du: mörkbrunt slash svart slash nåt annat
har du lång överkropp: hur vet man sånt?
har du långa armar: haha tillräckligt. alltså, haha..
har du långa naglar: ja :o för en gångs skull
hur är ditt humör nu: trööött, men annars bara bra
vad tänker du på just nu: det tänker jag hålla för mig själv :)
saknar du någon just nu: ja
gillar du någon: vem vet, inte jag iallafall
är du kär: kär är ett starkt ord
är någon kär i dig: där har vi ytterligare en fråga jag inte vet svaret på, det sägs så iaf
hatar du någon: nej, men det finns vissa jag bara inte tål ;)
hur är du om du är hungrig: hungrig?
hur är du om du är trött: men trött?
om du sovit i tre timmar: trött och allmänt lättretad
du skulle egentligen velat heta: när jag var liten ville jag heta susanne, men nu tkr jag amanda duger gott och väl faktiskt, hahah ;)

du skulle egentligen velat bo: hm, jadu vad sägs om italien?
din högsta önskan är: jadu
du skulle vilja ha: han kanske?
vilken färg är det i ditt rum: vitt, och en tapet med nå blommer på ;)
har du en tv i ditt rum: jajjemen
har du en dator i ditt rum: ja
har du en säng i ditt rum: ja ♥
vilken färg är ditt påslakan:  vitt & grått
har du kläder på ditt golv: näe, nyss städat!:D
har du tidningar på ditt golv: aa en..
har du något annat på ditt golv: en kossa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0