umpabumpa discotakt

Tjenaa! Sitter i min säng, som alltid, i mjukisar och njuter av livet. Haha, vad djup jag är, en riktig djuping, ingen torris här inte. Torr humor kanske, eftersom jag just skrattade åt det där, hoho.
Känner mig värsta konstig, hehehe, dagen har varit bra, inget speciellt, eller jo vi såg på Slumdog Millionaire med skolan, helt okej söt film men har bara halvdåliga minnen med den, och plus att jag och Hanna satt och tröck i oss så jäävulskt med godis, fick inte i mig nån lunch efter det, usch vad illamående jag var. Är fethungrig nu kan jag lova! Men vi hade ingenting spännande hemma, mer än typ... popcorn.

Gör några fula tester på Facebook i brist på annat, hehe. Brorsan har nån polare här annars äre bara vi i huset.
Jag ska laga middag ikväl, hmmm, fiskpinnar.

Har verkligen ingenting mer att berätta mer, mer än att jag ser fram emot helgen, uhhh behöver mina bästa.
Fail på mig förut alltså, hahaha! Aja, trevligt iaf.
Imorgon äre fredag, dvs tyskaprov, får se om jag pluggar lite senare.
Sen kommer brudarna till mig, yÄÄ!

Seeya! kyyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0