kritikkkk, haha värsta bert karlsson här

Jaha min kväll sög. Inte fan i helvete blev det nå lucksta för mig inte, jävla alkisar. nej oj så fick man inte säga...



Satt framför melodifestivalen med ligan som nån annan jävla svennefamilj, fan alltså. Irritationirritationirritation.. Brorsan tyckte att hans kommentar om att Andreas Johnson skulle vara lik nån jävel i hanna montana var vettig, den ungen är fan inte vettig nånstans. Likaså melodifestivalen, Dolph (lär ju hetat Rolf men haft talfel), Christine-hjulbente och MENS, HAHAHA askul verklilgen fyfan, vi dog ju nästan, litegranna sådär jättemycket. Äre såhär svensk humor är? näe då tänker jag inte vara med längre.

Det enda bra var väl pausunderhållingen Sverige vs. Norge och snyggingen Rybak dök upp i dumburken, då jävlar blev det fart på morsan kan jag lova. ha-ha.

Det var ganska bra drag i henne under Olas låt också, själv tyckte jag bara att han såg tafatt ut, ensam och övergiven typ. Men jag diggade hans pianist, jajävlar!

Saade då, det enda jag kunde koncentrera mig på var att han var sjukt lik en kompis till mig, som lär vara ganska less på att höra det, men ändå.. Syrran, fem bast, blev tokförälskad och kom snabbt med kommentaren "han var den snyggaste jag nånsin sett!", jag själv vet inte riktigt vad jag ska tycka. Om han är snygg eller inte. Jo nog fan är han snygg alltid, det går inte att förneka. mer än så? näeh. Men hallå, what's up with the vattenfall? :S

Salem all fucker då? Det var en jävla tur att han sänkt micken en aning den här gången, sist såg han ut som att han var utvecklingsstörd eller nåt. Söt låt, söt man. Men i melodifestivalen är det aldrig någonting som man känner "fyfan vad bra det här är!". Aldrig faktiskt. Jo förresten, då Björn Gustavsson kliver in på scen tycker nog alla tjejer i min ålder att "fyfan vad bra det här är!".. Hahaha, där garvade jag!

Har jag glömt nån? Öh vad hette han som sa nåt bögigt och sen sprängde dit världens bigsmile och sen sjöng han nån dålig musikallåt och det enda bra med den låten var att det var lite tjusiga ljusstrålar. Aja han. Typ nån b-kändis, vafan han nu hette.

Pernilla Wahlgren, ja vad säger man? Det var nog ingen slump att hon hamnade där hon hamnade..

Just nu sitter jag och försöker övertala några 96:er att Darins låt faktiskt inte var bra. nej jag tyckte inte den var bra, spank me. Och hallå? När hade han tänkt börja bli lite äldre? hm.

Timoteij,  ärligt talat tyckte jag dom var bäst. Haha kalla mig tönt, i don't f*kn care, tror ändå dom hade gått långt om man tänker på vad fjolårets vinnare hade för genre. Åh Rybak in my ..

Vem har jag glömt nudå? Joooo nån Andersson va? Lite Shirley Clamp vs. Sarah Dawn(Down Duwn?) Finer över det hela, men varje melodifestival ska väl innehålla en sån också? Men äre bara jag som känner att melodifestivalsknuttarna borde inse att såna ballader inte går hem hos svenska folket, iallafall inte hos mig. Dom är bara tråkiga att lyssna på, än mera titta på. Som den där sjuka kärringen som sjöng nån äckligt dryg låt, (hon var bannemej läskig!) och hade någon slinga med rörelser med ena armen genom heeeela låten, medan hon med den andra handen krampaktigt höll i micken.

Haha och Kikki Danielsson med sin massagestav till mick, det var det enda jag satt och tänkte på HAHAHAHA, du ger mig braa vibrationeer...

Vinnarlåten då, hm Anna är söt, låten var okej, hon har en stark röst. Där tog det stopp.. Haha och så var det lite fläshigt med converse till puttenuttklänningen! ;) Alltså, jag har något emot hennes röst, i vissa partier, visst fine, men i det hela tycker jag det låter som att hon satt något i halsen, en bäver eller nåt tycker jag var passande. Dock kunde jag inte riktigt koncentrera mig på låten eftersom jag hela tiden undrade vart hennes gitarr tog vägen?! Hon hade den genom introt, men sen tycktes den fått små gitarrben och kilat iväg.. Haha.
Hm, var det något mer?

Näe jag tror jag har skrivit klart för nu, kommentera gärna! ;) Om det är så att ni orkat läsa er igenom allt hohooo
Nu ska jag ringa ett samtal, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0