we've tried to excersize this place

Tjuh!
ÅÅÅÅåååååÅÅååÅåååhHHhHhH vilken dryg dag det har varit i fucking skoläckeltjosanhoppsanmUöööÖÖeeäh. Somnade på SO:n, skulle se nån film om Hitler men UHHhuuhHHhuuuhhh.
Men ändå har jag varit på ganska bra humör hela dagen, det var bara nu när jag kom hem som det sjönk. Rejält. Är bara sur, jävligt sur. Vet inte varför, men det kändes liksom bara bra att sura just nu helt enkelt.
Gjorde engelska nationellt prov, muntligt idag. Man vet aldrig hur man ska formulera den där förbannade meningen?! Muntligt nationellt prov i engelska. Sådär, nu lät det bättre, haha.
Det gick prima, gjorde det tillsammans med Ebba & Nike.
Sen fick jag ju klasströjan idag också, wiiie! :)


cute huh?

Slutade två, fyfän vad skönt, hade inte pallat med en långdag. Och när jag kom hem så blev jag bara sur. Helt utan anledning. Sydde klart tröjan som jag började på igår, fyfan vad ful den blev. Och ett par haremsbyxor o plysch, fyfan vad fula dom blev. Trashade Moas byxor (eller jag började iallafall), men det var så jävla tråkigt och så blev man så förbannat bossig av jeanstyget som bara flög.

Imorgon = onsdag = långdag = kemiprov = kugga.
Det kommer verkligen inte gå bra, vanligtvis brukar jag faktiskt vara hyfsat pepp inför proven, men idag? näe.

Fick ett par jeansleggins av Hanna idag, eller jag ska köpa dom (när jag får pengar), haha tack bummis :)
Och nu röjs det nere i skolsalen av mina småsyskon. Jag orkar inteeeeeeee... Småsyskon är en knepig uppfinning.

Usch jag vill bara skrika, det är inte så att jag är sur på nån, mer less. Grrrr.

Haha deppblogg eller vadå? Näe, skärpning nu Amanda! Men vadå, det är tisdag?.. not my day.
tjenispenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0