what if?

Okej, det där var läskigt, riktigt läskigt.
- I duschen igår, och jag hör tvärsäkert att någon står och borstar tänderna. Jag lovar, det var verkligen någon som borstade tänderna! Så jag hallåar och stänger av duschen, kikar ut genom draperiet men det är ingen där!? Fortsätter duscha och efter ett tag står den där jäveln och borstar tänderna igen! Det hände flera gånger, var så sjukt jävla skraj. Och grejen var att klockan var elva, dvs ingen förutom jag var vaken.
- idag när jag gick in i rummet och tände lampan, släcks den. Och igen, och igen. goosebumps.

* Antingen har jag sett för mycket skräckfilmer, vilket jag tvivlar starkt på. Den senaste skräckfilmen jag såg var nog fredag den trettonde. För det första såg jag den inte helt, eftersom jag höll för öronen, grinade och knep ihop ögonen omvartannat. Såg kanske en halvtimme allt som allt? För det andra var det ett och ett halvt år sedan, så minns knappt något ev den i princip. Plus att jag hatar skräckfilmer (surprise?) och har inte sett en enda sen dess, tycker inte att Saw-filmerna räknas, dom är ju inte läskiga?

* Eller så spökar det i mitt hus, troligt, men är jag rädd för spöken? SVAR JA!

* Eller så har jag helt enkelt gått och blivit sinnessjuk. Ganska troligt.


HAHAHAHA jag är mörkrädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0