you taste just like glitter

Hyfsat klar med pluggandet nu, dvs jag tänker inte plugga nå mer för det är så förbannat drygt.
Nyduschad, sitter här och fryser och försöker få ihop ett inlägg. Idag gick det trögt.
Fuck vad jag är hungrig! Ska nog kila ner till köket, det bärjar bli dags för skafferi/kylskåpsrazzia. Eller min dagliga dos av glass kanske? Mummaaaaa! Vadå, jag va ju på träning igår? haha. Har fan träningsvärk sen dess. Hehe.



Jag pratar med mig själv.
hela tiden, haha skumt eller hur.. men jag har faktiskt haft värsta diskussionen med mig själv ikväll. Speciell när man pluggar, då äre skitbra, för då har jag hört det en gång också. plus att jag tycker att jag låter så smart när jag pratar om plugg. Hehe, är det inte någon i närheten så pratar jag. Är det någon i närheten brukar det vara så att jag inte vet om det och får sota för det ett tag. Haha, syskon nivet.

tänker nog gå och lägga mig nu hihi!
ciaaaaaaoooo

btw, italienare måste vara det underbaraste som finns, ååh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0