baby vi har vårt ansvar.

Hellu bitches.
Ligger i min säng igen. Det är typ där jag spenderar hälften av min vakna tid? Och all min sovande tid också för den delen. Hahaha! Smartass.
Ligger med handen på magen och andas, har ätit mig alldeles för proppmätt, igen. Har ätit som en häst hela dagen, kanske för att jag hade noll aptit i helgen? Haha vem vet vem vet.

Nu har jag städat klart rummet, eller det ligger fortfarande lite grejer i andra rummet som jag inte orkar plocka upp nu, och så måste jag dammsuga också. Men morsan kommer inte hem förrän halv åtta så kan ju dra ut på den saken ett tag till, hihi.
Har förresten lagat mina stackars shorts som jag lyckades pajja i fredags. Eller dom gick inte sönder men det lossnade massa knappar, men tack vare något heligt under hittade jag dom dagen efter och nu sitter dom på plats igen, vad händig jag känner mig. Fast händig är man väl typ om man snickrar eller?

Men inte har jag börjat med biologin heller, och det blir inte bättre av att jag tänker på det.. 400 sidor är inget att leka med, börjar jag nu kommer jag måsta sitta till tvåtiden inatt. Så bäst att man skjuter upp det så ger jag bara upp när jag blir trött, det brukar funka. Eller så dygnar jag? JA! Eller jag kan sova två-tre timmar nu, är ändå så fruktansvärt trött. Plus att då vet jag att jag inte försover mig imorgon. Om jag förvisso inte somnar i böckerna, läju hända. Näe förresten jag tror jag satsar på det första förslaget, börjar plugga så gott jag kan om ett litet tag.

Och så ska jag hinna med duschen också, men den tror ja att jag skuttar in i redan nu! Har ändå inget bättre för mig.

Ni får tycka vad ni vill, tyckte den va söt.
Redrama – Du

Kommentarer
Postat av: Timane

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-03-17 @ 09:30:15
URL: http://timane.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0