back to the future

HÄÄJ BLOGGÄÄN.
Ledsen för den risiga uppdateringen idag men jag har haft så mysigt med hanna så har helt enkelt inte kunnat slita mig!♥ Hehe, närå men vi har typ knäppt hundratals fula bilden med camen, fyfan hahah! Bjussade ju på några förut. Och det var innan vi kom igång med dom fula minerna!
Jag har nyss skjutsat hem Hanna, kallt och jävligt, ge mig sommar!!!
Och som hon skrev i sitt lilla inlägg förut så gjorde vi nationellt prov i biologi idag, är sjukt glad att det inte blev i typ kemi eller fysik, då hade jag garanterat hellre velat bliv dömd till döden..

Men det gick faktiskt bra! Failade lite i slutet och sa att brödet vi skrev om skulle explodera och jag skulle vara tvungen att börja om, men sen sa alla i klassen att vi inte ens skrev om nåt jävla bröd, men jag tror dom bara hittar  på..

Ikväll blire Grey's och chilinötter för hela slanten! Men nu måste jag rusa på dass.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0