gbg nästa!

Ojojoj, nu är bilderna uppe på båda bloggen och fejjan.
Jag sitter här och lirar lite bilspel med brorsan och vääärldens snyggaste tolvåring, helt sjukt vad han kommer bli snygg om några år! :D hahaha, gulligt, tänder på småpojkar..
Nä nu ska vi inte vara såna! Om en halvtimme åker jag hemifrån, tåget går 23.25 och är framme 05.37. Är trött som ett aaaaas så kommer sova fruktansvärt gott! Hoppas vi..
Om inte annat lär jag väl sitta uppe med datorn hela natten, eller? Aja, om det är fritt internet slänger jag upp ett inlägg på tåget.
Annars kommer det väl ett imorgon, med ännu mer bilder! Ska inte glömma kamerasladden den här gången! ;)
Men hur som helst, godnatt mina små änglar! Och ni får ju gärna ta och kommentera lite bättre, var längesen nu! :)

puuussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0