i can't wait for you to operate.

Tjaoo.
Nu sitter jag här med handen på magen och har precis ätit nån gryta på renkött. Jävulskt gott kan jag lova. Inte har jag börjat packa inte, näääe. Men jag har burit upp resväskorna som stått ute på bron på vädring hela dagen. Så nu luktar det gammalt instängt hönshusskit mixed with rengöringsmedel mixed with nån gammal parfym jag hade framme i heeeeela rummet! Det var däremot inte lika gott som krubbet.

Själv dundrar man Kings Of Leon och smälter maten lite medan två-tre individer står en trappa ner och försöker överrösta varandra i en vild diskussion om en cykelhjälm..

Fick en sjuk kommentar av lillebror nyligen när jag sa att

jag: det var värst vad buttert väder det blev plötsligt
teo: men hallå?! kallar du dehär buttert? ser du nån som stormar?
jag: men va? lilla vän (eller nåt), vet du ens vad buttert innebär?
teo: nä.... eller.. nää

Stackars sate, ibland är det inte lätt att vara blåst.
Näe jag bara skoja, men nu ska jag faktiskt - tro det eller ej - börja packa! Har trots allt två väskor att fylla inför veckan.




people told me slow my road
I'm screaming out fuck that
Imma do just what I want
lookin' ahead no turnin' back

if I fall if I die
know I lived it to the fullest

Kid Cudi – Pursuit Of Happiness (nightmare)

puss på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0