I'm back!

Hehe, hej på er igen. Ursäkta för mitt abrupta avbrott sist, men vi slängde en blick på klockan och insåg att vi var sena. Såå, här kommer dagens bilder!



Höhö okej det var inte så många, men vafan.
Vi gick iallafall på kurs om två danser ledd av två snyggingar. Hhööhöhh.
Käkade på BurgerKing och sen stack vi tillbaka till vandrarhemmet, drog alldeles för sent ner på Frida & co:'s konsert.
Sen vare dags för vår dansuppvisning, som vanligt otrooooligt förberedda *HOOOST*. Dansade med Jonas, och det gick ju prima. Nu sitter vi inne på Jonas och Gås rum och jäser lite. Alldeles snart ska vi glida bort till parken för ytterligare en dansuppvisning och dans halva natten.

Det var allt för mig ikväll. Har mer bilder på kameran som jag inte orkat lägga över på datorn än.
Dom får ni imorn, plus bilder som jag planerat smattra fram ikväll. Ha en bra fredagsnatt, och sup er inte alltför redlösa mina vänner. PusS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0