känns som att saker och ting börjar ordna upp sig.

Hej leute!

Har tyska på hjärnan, har typ gått runt och halft snackat tyska hela eftermiddagen, hade tyskaprov idag förstår ni. Haha. Det gick faktiskt jävligt bra, sen stack man på bibblan och tröståt hehehe.
Löpning sista timmen, efter en lektion med XxxXkarin som jag inte tycker om särskilt mycket längre, att springa var förjävligt. Kvinnan har ingen kondis! Seriöst jag sprang typ en fjärdedel av spåret sen la jag mig ner och spydde! Okej näe men jag hade lätt kunnat göra det.

Slutade halv fyra så åkte hem och däckade i soffan, har nyss käkan biff och spagetti, mummmms. Min gammelmoster fyller sextiosju, grattis på henne!♥

Har förresten ordnat klipptid nu också, skönt det. Fick fan fyra kommentarer om mitt randiga hår idag, roligt? Näe inte speciellt, ska fixa det på tisdag. Och på onsdag äre avslutningsmiddagen. Fint deh.

Nu försöker jag få nån att vara med mig ikväll, hade varit skönt att bara vara hemma men är hellre ute på äventyr.

Aja, har inget mer på hjärtat, så nu ska jag gå in och skrika lite på grabbarna som spelar nån hög fjollig musik. UUSCH?! Haha, teo har en polare här, andreas 12 år gammal. SÅ JÄVLA SÖT!
hahahaha

hej med er!


how sweet?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0