Lördag.

Buhuhu, siffrorna sjunker, men det är väl pga min förjävliga uppdatering. Aja, klockan är två och jag har precis vaknat, David ringde och väckte mig. Pratade i kanske tjugo minuter om lite allt möjligt och nu har vi lagt på och jag sitter och mumsar på en hel hög med mackor. Är hungrig som fan, var hungrig när jag gick och la mig redan.

Gårdagskvällen var lite småseg med ändå mysig. Började med att jag och mammsen körde runt i hela matfors och letade efter en moppelampa eftersom min va trasig. Fick lite hjälp av Viktor så man hittade prima lampa yepyep. Tankade, åkte hem, bytte lampa, tankade, sen brassade jag iväg till ida. Hon mötte mig på vägen och vi vände mopparna mot pallviken. Där var det liv i luckan, hahaha. Efter ett tag kom Ebba och Amanda, och sen fick vi hjälpa Penny dit också, kvinnan hittar fan ingenstans ;) Hahaha.

Var där och blev myggbiten i några timmar, skjutsade hem Penny vid halv ett-tiden ungefär. Sen stack jag, Ebba och Amanda hem med killarna till Oskar. Där satt dom och käkade rejält sönderbrända hamburgare, uush haha. Drog hem strax innan två, låg och smsa till typ tre och sen har jag sovit sen dess.

Har några enstaka bilder från Oskar, tog inga på Pallviken.


haha mår han bra eller? :D


Hemsk.


i stekoset hos oskar, gick fan knappt o se nåt.


Idag händer nog ingenting, funderar på att ta en långdusch men benen bär inte riktigt. Ikväll äre träning och då ska nog både Anton och David med, ruligt. Måste plugga gääärnet idag också, idrottsprov tomorrow.

Har inge mer att säga nu ja, vi hörs väl. pUUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0