Ny kategori!

Skola - Hanna - Konfa

Hemma nu, har stått i en skållhet lång dusch och sjungit, skrikit, vrålat, gråtit m.m. Fan vilken sjuk dag. Orkar inte gå in på det, men fick nåt sammanbrott nånstans där mittemellan ditt och datt och har gått och irriterad mig hela dagen. Eller inte irriterat, varit förbannad, på både det ena och det andra. Ledsen, arg, osäker..

Men till en betydligt roligare grej. En sak jag började på idag. Jag måste nog ta tillbaka lite av vad jag skrev igår, vad gäller listor. Dom kan vara roliga bara dom inte innehåller sånt jobbigt arbete som min mamma väldigt gärna skriver till mig. Alltför gärna skulle jag vilja säga..
Tänkte börja med en 100 bus innan jag dör-lista! Hahah. Utan inbördes ordning eller vad dom nu brukar kalla det, typ på melodifestivalen o så. hehehe.

100. Sno en glassbil. Haha, satt i bilen förut och så körde vi bakom glassbilen och så slog det mig vilken jävla bra användning man skulle kunna ha av en glassbil. Först och främst kan man äta upp all glassen förstås, men när den är slut åker man ut och plingelingar med tutan. Och när barnen rusar fram kör man nå uta ba helvete förbi dom, HAHA fan va roligt. Och när det blir tråkigt, skulle man typ kunna bygga om den. Till en husbil.. eller en epa hahaha! Ja, det måste göras nångång.

99. Ha sex på en parkbänk. Jag vet Moa, din idé men den var så jävla klockren. Fan vad tufft.

Längre än så har jag inte kommit än, men har skapat en kategori så ni kan följa listan ;)

Men nu ska jag plugga SO, vi hörs! pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0