riktlinjer

Ojojoj, sitter och svarar på oändligt svåra frågor til konfirmationen. Typ vad är meningen med livet, deep down under? whAAt?! Jag som knappt börjat levt än ska försöka mig på det här? Aja, får väl göra mitt bästa, även om Helena kommer ha sjukt roligt åt att det jag skriver är så himla fult när hon läser det här mailet. Men det ska vara inne senast 17 maj, och jag har inte ens börjat. Funderar faktiskt på om jag verkligen kommer klara det här, och då förstår ni kanske att det är svåra frågor!

Försökte samarbeta med Hanna förut men det slutade i stil med att vi båda bara satt och suckade och gnällde, så det var lika bra att lägga på. Haha man får liksom inget vett ur:

-ööh, men vaah?..
-jaaru säg det hööömm..
-jag fattar inte det här...
-ääeh inte jag heller.
-men tyyp..aa fast näe jag vet inte..

och liknande.. Näe lika bra att ge upp och försöka på skilda håll. Oj vad elakt det lät! Hua nej, Hanna jag älskar dig!

emobild javet, men jag leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0