skön kväll.

Tjenare. Eller godmorgon man kanske ska säga? Vaknade för kanske en halvtimme sen med Penny brevid mig. Mysigt värre, kom hem vid tretiden inatt, skönt som fan att faktiskt komma hem efter en kväll ute.
Den började lite smått hos en väldigt gulligt opepp Penny, men tack vare mig fick jag faktiskt med henne ut, och vi tog bussen klockan sju från lilla Lucksta till stan. Stack upp till skb, men det sög så vi gick hur långt som helst genom typ halva stan (ner från skönsberg..) och åkte lite bil med Pennys polare.
Drog hem till lilla matfors och träffade på härligt folk, så kvällen blev riktigt lyckad. Blev fasttejpad på torget med Penny och Evelina hahaha.

Mina bilder tycks leva sitt eget lilla liv så ni får dom i nästa inlägg.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0