stood there waiting for you.

Hur många gånger har du varit kär? 1-2..
Favoritgodis: Salt
Coolaste stad du har besökt: Stockholm är alltid coolt, men Tallin var också rätt coolt.
Action eller skräck? Action
Ville bli när du var liten: Stämpelminister och Shakira
När fick du din första kyss? 5 år sedan
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Töntig, men nu är jag stencool.
Vad är du beroende av? Datorn, mobilen och borsta tänderna.
Dagens tråkigaste händelse: Svenskan.
Dagens roligaste händelse: "Han är en pizza..!"
Dagens humör: Trött, glad, småskraj.
Vilka tv-program följer du? Inget, Grey's ibland, skärpning Amanda!
Vad gillar du mest med dig själv? Att jag tycker det mesta är roligt
Vad gillar du minst? Jag kan vara riktigt jävla klumpig.
Vad är det roligaste du vet? Att umgås med de som gör mig glad.
Har du något motto? Det är inte lätt när det är svårt, men det är skönt när det går.
Hemlig hobby? Hemlig? Hmm, jag dansar folkdans, det kanske inte alla vet. Och jag målar. Och syr.
Vad önskar du? Att det kan få förbli sommar hela livet.
Vad klarar du inte dig utan? Lycka
Vad gör du helst en vardag? Tjillar.
Vad gör du helst en lördagskväll? Festar?
Vad har du mest av i din garderob? Den är fullproppad med kläder, men knappt något användbart.
Drömjobb? Något med människor.



Nu ska jag ta mig i kragen och börja plugga! eller..?

Kommentarer
Postat av: johanna

H&Ms killavdelning :)

2010-05-04 @ 18:53:58
URL: http://modins.blogg.se/
Postat av: viking

uppsala då? :O

2010-05-05 @ 23:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0