ni får mig att må bra.

*En dusch och en raid med babyoljan senare*

Jaha, så sitter man här igen i endast underkläder och tycker livet är underbart. Har egentligen inget vettigt att säga. Ville bara vara lite cool med ett inlägg. Just för tillfället knarqar jag oändligt med musik och försöker komma på något att göra. Yeiy, Penny har lagt till lite musik på sin spotifylista, wiho.

Jag har egentligen en liten sak som jag hållt ganska hemligt. En liten liten överraskning jag håller på med. Eller jag har inte riktigt börjat än, och jag vet inte om jag kommer göra det, jag är riktigt sugen på att göra det.. Men grejen är den att jag inte riktigt vet om jag orkar, eller om det kommer ha lika stor effekt som jag tänkt mig. För det brukar vara så, att jag går för högt upp i varv och min egen entusiasm är waaaay higher än responsen jag får.
Kanske..?

Nu när jag ändå börjat kan jag lika gärna gå i Pennys spår.
Det finns tre individer här i lilla sverige/sundsvall/matfors/lucksta, ssom jag kan säga helt ärligt, att de här tre hör jag ihop med. Jag brukar kalla dem för dombästa av en anledning, de är helt enkelt mina bästa vänner. Det är inte svårare än så, och i fyra långa underbara, hemska, fantastiska år av lycka har vi varit oskiljaktiga. Säg vad som helst, och vi har upplevt det tillsammans. Dessa tre individer är de som får mig att må bra. Jag älskar er.
Men nu kommer the hard part. Vi slutar nian, vår grunskoletid är över, vår högstadietid då vi varit vi fyra är slut. Efter det här sommarlovet hamnar vi på olika skolor, och vi kommer inte kunna träffas och prata, umgås och skratta med varandra dagligen. Det känns så fruktansvärt hemskt att behöva skiljas från er tjejer.
Jag vill inte att det ska ta slut.






Kommentarer
Postat av: Penny

Hihihihi. Du ska veta att jag älskar att hitta mitt namn i dina små inlägg :')Now to the point. Jag klarar mig inte utan er, och det det vet ni. Usch, jobbigt. Men jag älskar er ändå, även om ni kommer att överge mig snart :( Kärlek till er.

2010-05-18 @ 18:40:40
URL: http://pennyasklof.blogg.se/
Postat av: Moa

Ett ord räcker,



Kärlek.



<3333

2010-05-18 @ 20:09:55
URL: http://moahallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0