jag kan fixa allt och lite till.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt till dom 12 läsare som hunnit klicka in på min blogg idag. Risig uppdatering, i know. Det har helt enkelt blivit så på den senaste tiden.. Har inte haft mycket att skriva om, har haft så fullt upp med skolan. Och vem vill läsa om allt jävla plugg man har? det är typ det tråkigaste som finns att läsa om hehe.

Iallafall, dagen var tamefan den värsta på länge, lyckades inte hålla i mitt leende hela dagen utan det blev mer ett sammanbrott lite då och då. Hade SO-prov första timmen, alltså det gick fan suveränt, fram tills dess att jag hade tre stora frågor kvar och ingela säger "jaa hörrnini nu är det ca två minuter kvar" Hetsade som fan där i slutet och han ändå inte.. Så det blev man ju lagomt less på. Sen hade vi svenska. Och jag fick G på mitt jävla fittprov om fucking august stringberg. Ahopp, det var det mvg't, två års hårt arbete rätt ner i sjön bara. JÄVLA FITTSKOLA. Ursäkta så får man inte säga, men det var typ det min kära mor fick höra när jag ringde och grät och skrek i telefon.
Förlåt mammsen jag älskar dig!
Sen kom vår äckligt dryga lärare ner och fick för sig att hon skulle skälla ut mig för att jag inte pluggat. Gå och dö säger jag. Stöööööörd.
Sen blev det lite bättre, fick mat i magen och dagen flöt på bra. Var på strålande humör av någon anledning på bussfärden hem till norrhassel.
Men så fort man kom innanför dörren var det borta, stog i en timme och 40 minuter och lagade mat, pannkakor. Jättegoda, men ack så slutkörd jag är nu.

Min nattsömn den här veckan har legat på knappt 6 timmar, brukar bli runt åtta. På grund av allt plugg, så imorn är det första dagen på väldigt länge jag inte har nånting. (mer än ett tyskaprov..........) Bara vanlig fredag. Så ikväll har jag BIG PLANS! Duschen och bums i säng långt före åtta.

Ska bara kila ner och skriva ut några bilder till engelskaprojektet. UUSH HÖR NI?! På min fria kväll :'(
Aja, bäst att ta itu med det med en gång.
Godnatt då mina vänner.



fultjej.
hääj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0