well you couldn't be that man i adore

Heeeeeeej!! :D
Glad tjej här på andra sidan. Ingen speciell anledning egentligen, hela dagen har liksom varit som en dans på rosor. Har haft lust att skratta hela tiden, men inte haft någon anledning till det heller så när jag väl fått skratta har det spritt i hela kroppen. Haha, vad ska ni tänka när ni läser dehär egentligen? I dont f*cking caaare.

Spelade ju & sjöng idag på vernissaget för niornas konstverk på bibblan. Lite smånervös, hehe men det verkade gå hem helt okej. Värre blire väl i kyrkan, jag som aldrig riktigt sjungit i mick inför folk sen jag var typ elva och fortfarande hade babyrösten? Hööööh.

Nu sitter jag här barbent (som jag varit hela dagen, hade klänning hahaha), ska snart gå över till det rosa huset för att pilla lite med inredning m.m. till lördagggggg.
Sitter vid gamla datorn så det blir ingen dagens outfit än!

plinngg..... ööööööh? knatter... hahahahaha

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKORNA JAG VILL HA FINNS INTE I MIN STORLEK!! JÄVLA FITTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0