Fast jag egentligen vet, att det redan är alldeles för sent.

Jag har insett att min senaste kyss: var speciell på sitt sätt
Jag har insett att: det inte är någon idé att bry sig för mycket
Jag har lärt mig: att skynda långsamt
Jag trodde aldrig att: jag skulle vara såhär kluven
Jag lyssnar på: fin musik
Jag pratar: svenska
Jag tycker om: fina saker
Jag avskyr när folk: är arga
Min bästa vän är: de bästa, även om vi inte ses så ofta..
Min första bästa vän heter: Sofia
Kärlek är: något jag inte fått uppleva
Bästa tiden i mitt liv var: 2010
Jag har mist: min förmåga att hålla tillbaka tårar
Om jag fick en sak i hela världen: skulle det nog vara ett till liv
Jag är: skakis
När jag borstar tänderna: gör jag det ofta
När jag lagar mat: älskar jag att krydda, hehe
Jag tänder på: leenden
Det sexigaste yrket är: musiker
Jag är rädd för: myror
Den värsta känslan är: osäkerhet, obehag
Jag är bäst på: att se saker positivt
Jag är sämst på: att få fram det jag vill
Om jag var ett djur skulle jag vara: en gosebjörn
Jag kommer alltid att vara: som jag är när jag inte blev som jag skulle
I sommar: ska jag leva livet
Sist jag verkligen grät var: i måndags.
Jag kan: dansa
Jag kan inte: stå på händer.. jo det kan jag! ibland..
När jag vill tänka går jag: och lägger mig
Min mobiltelefon är: gammal men ack så funktionär
När jag vaknar på morgonen: är jag oftast sur..
Innan jag går och lägger mig: ringer jag någon så jag kan få säga godnatt..
Just nu tänker jag på: att jag saknar viking
Idag har jag: byggt pussel
Ikväll ska jag: ringa pontus, sen sova.
Imorgon kommer jag: kliva upp sju
Jag vill verkligen: sovaaaaa



Jag lyssnar på världens finaste låt. Ni anar inte hur mycket jag gråter just nu.
Sofia Karlsson – Flickan Och Kråkan
Insane..

Godnatt världen♥

Kommentarer
Postat av: lotten

får man låna listan? :)

2010-11-21 @ 23:33:29
URL: http://lottena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0