Girl you're amazing.

Hejsan. Jag är nyvaken. Hehe.
Igår drog jag till HaniPani efter skolan, myste med gourmétmiddag, och sedan med Victor & Tom lite senare.
Jag skojar inte när jag säger att jag somnade innan tolv. Lovely. Va så sjukt slut.

Idag klev vi upp runt tio-elva tiden och käkade frukost, åt som en häst. Hih.
SEn åkte ja hem och sov i två timmar när jag insåg att jag ändså inte skulle få igåång internet.
Nice?

Nu ska jag väl börja fixa mig sen blir det käk, och slutligen mys hemma hos Hanna födelsedagsbarnet!
Hade tillochmed tänkt fixa mig på riktigt ikväll, vad sägs?
Kommer säkert en bild.

Nu lyssnar jag på Daniel Adams Ray & Roxette.
PUSS!



Kommentarer
Postat av: Markusalma

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2011-03-10 @ 13:04:19
URL: http://markusalma.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0