If I go crazy then will you still call me Superman?

Godmorgon! Klockan är tjugo över nio och jag är nyvaken. Lite annat om man jämför med igår då jag vaknade strax före två. Men det var faktiskt ganska skönt att ha tid på morgonen. Inte för att jag ska göra något speciellt idag,vad jag vet än så länge.. Hehe,men ändå bara. Det är bara jag och brorsan hemma,och nu väntar vi på att sotarn ska komma hit(det är förresten därför jag är uppe så tidigt), han skulle komma mellan 9 och 11.

Idag ska jag börja med att klä på mig och göra frukost till mig och Teo. Sen kanske jag ska gå upp i hönshuset en stund och leta glas,diska upp det jag hämtade igår. Och bara va. Möjligtvis sticker jag iväg på äventyr senare i eftermiddag,men det beror helt på. Hehe.

Kanske blir lite fotande idag också,känner att jag har grav bildbrist.
Aja,hörs väl senare då.
Pussen & Hejen!

tyck om dig jah.♥

If I go crazy then will you still call me Superman
If I'm alive and well, will you be there holding my hand
I'll keep you by my side with my superhuman might

Kryptonite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0