Jag vet, ja jag vet att jag inte fungerar utan dig.

Sitter här iförd tshirt och trosor, tänker på livet och gråter en skvätt. Eller nä, det sista skojade jag bara om.. Men jag skulle kunna!

Att slänga in musik i telefonen var ju lättare sagt än gjort kan ja ju bara tala om! Jag skojar inte, det är en minidator. Och när jag skickade in musik hamnade det inte på minneskortet,utan på telefonminnet och så blev det fullt blablabla ni fattar. Jag satt en och en halv timme, har 12 låtar på fanskapet, inte ens bra. Men vad gör man?

Kvällen har för ovanligheternas skull tillbringats framför tvn. Ohlala! säger ni, DUH säger jag.
Men nu ska jag nog krypa till kojs. Amanda är inte jättelycklig ikväll,men vad gör man?

Bjuder på en spellista som pricken över i:et på detta deprimerade inlägg.
softies
softies
softies

Godnatt!

typ.hjärta.♥


Kommentarer
Postat av: ppppppppppp

typ, många hjärtan♥



2010-11-29 @ 21:02:14
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0