Morsning korsning!

Hemma från övernattningen med konfirmanderna nu. Det var verkligen jättekul igår, dock var det väl vissa tillfällen som att behöva gå upp i klocktornet, jag som är äckligt höjdrädd, och sen sitta under en bro drygt en timme på kvällen och frysa och vara skitskraj, det är väl sånt man får ta?
Lätt värt det.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Ikväll blir finmiddag och glasstårta. Så ingen träning för min del.
Och så sover jag hemma, gud va skönt och sova i min egen säng.
Inatt sov jag i en alldeles för liten soffa, med gosedjur som kudde, och en blöt jacka som täcke. Ehe.

HEJ MÄER!


Kommentarer
Postat av: julia

kommer du lägga upp fler bilder? :)

2010-11-21 @ 14:23:03
URL: http://joliamortensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0