They don't know, they know nothing.

Svar till: julia om Morsning korsning!: kommer du lägga upp fler bilder? :)

Jag tror inte det, jag vill inte lägga upp några där kanske konfirmander inte vill vara med på internet.
Men jag skulle kunna skicka bilder till dig om du vill se dom. [email protected]


Nu sitter jag här och kärar ner mig i Monki & Hm. Varför ska det vara så svårt och hitta kläder när man väl är där och springer på stan med plånboken övergödd?
Tycker aldrig jag hittar nåt.

Funderar på om man inte ska ta och gå och lägga sig. Iaf en timme eller något. Är sjukt trött, men det blir väl till o vänta på käk först.
Kanske ska ta och snygga till mig en aning och sedan gå ut och se vad som händer i omvärlden?
PUSSHEJ.

söt tjej. HIEHIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0