And I can't get enough of you baby.

Ilona: Jag skulle knappt kunna kalla det för telefon, det är mer en dator med möjlighet att ringa.
Hur fucking avancerad som helst, och det tar mig typ tio minuter att lägga till en kontakt..?
Men det är iallafall någon typ av XPERIA-telefon, med tangentbord och grejer. Helt ok än så länge, fattar inte så mycket dock, windowstelefoner är inte o leka med. Hua.

Goddagens gott folk iallafall!
Hur mås det? Söndag, eller som min kära vän brukra säga, ångest-dagen. Och nog har man ångest alltid. Lika bra det.
Nu sitter jag i mitt snorkalla rum och fryser om fötterna och näsan, jag har tillochmed fingervantar på mig.
Vill ni veta vad mer jag har på mig? Mammas stickade kofta som sticks. Och mina urtvättade mysisar som jag aldrig kommer slänga. Typ.
Ikväll ska jag vara hemma, och sova i min alldeles egna säng. Älska.♥

Gårdagskvällen var enormt lyckad, jag hade riktigt roligt. Hade överraskningpartajj för Anders som fyllde 40 för tre veckor sedan. Sjöng gjorde jag också, massor.
Vill ni seeeeeeeee?

Visst är jag cool. Och jag bara älskar vinkeln på den andra bilden. Not.

Men jag har varit med om värre.
Så där sätter jag punkt för det här inlägget      .
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0