Whatcha gonna tell your mother?



börjar inlägget med gubben igen, för den är så sjukt klockren.
Idag klev jag upp åtta (mindre roligt), stack till IKEA för att införskaffa livsnödvändigheter.
Hela dagen har jag hoppat på moln, konstigt hur mitt humör bara går spikrakt upp.
Killas i magen hela tiden. Hoppsansaa! Härligt värre.

Känns som att hela livet ordnar upp sig,på ett eller annat sätt. Har så mycket att se fram emot.

Bland annat åker jag till västerås imorgon bitti, med grymma människor. Otroligt härligt ska det bli,dock kommer ni nog inte höra av mig på en vecka eftersom jag inte kommer bo hemma. Kommer hem nästa fredag.
Får se om man bloggar lite från skolan osv.

Annars har jag inte mycket att säga. Ska börja packa lite snart,kanske sover en timme också. Skulle behövas.
PUSSEN OCH HEJEN.

You're the Voice try and understand it
Make a noise and make it clear



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0