You know I'll never,never ask you to change.

Hej. Är lite smålack nu om man säger så.
Har försökt börja arbeta på Anders 40-års present. Förhoppningsvis blir det bra,troligtvis inte. Förhoppningsvis blir han glad,troligtvis blir han lika glad om jag skulle ge han ett bananskal.
Nu lyssnar jag på Bruno Mars, pratar med en tokig vän på msn och ler. Är glad idag jah.

Tyckte att det plötsligt blev svinkallt här hemma. Och fick rådet att gå ut och elda,har ju redan gjort det?
Näe inte fan hade det tagis sig eller! Så nu springer jag mellan huset och pannrummet i kylan och hoppas hoppas hoppas,men nu verkar det som att det tagit sig. Har inte kunnat diska eftersom det inte funnits nå varmvatten.

Whatever, såhär känner jag mig nu.


How do you dO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0