You'll be gettin' it

Hello. Nu sitter jag och tittar på tv,på rakapparatsreklam. Nu har sotarn varit här och jag funderar på om man vågar gå ner och dammsuga eller om hela köket är svart. Hua.
Justin Bieber på dumburken nu. Tycker hatet mot grabben är lite hårt,han är ju lite snygg ju :) Liknar någon jag känner, Hahaha!

I övrigt är jag väldigt lur på när skolkatalogen kommer, någon som fått den ännu?
Brukar man inte ha fått den vid det här laget? Vad lack jag blir om den inte kommer :)
Aja,ska nog gå ner och diska upp lite småsaker nu. HIHI!! :DDD
häjmäree.
 gla' b-rud.

Kommentarer
Postat av: Nicklasgabrielle

Great .Now i can say thank you!

2011-09-09 @ 10:29:30
URL: http://nicklasgabrielle.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0