godnatt.

Jag har ett mysigt telefonsamtal med min b-rud HannaFeliciaStennek.

"(till sin mamma) NU SKA JAG VISA VEM DET ÄR SOM BESTÄMMER HÄR, DU KAN INTE KOMMA OCH TRACKA NER PÅ MINA STUDIEVANOR HÄR.(rusar iväg från mamma sin)
alltså det låter som att du lagt mig i en popcornpåse och lagt in i micron och bah pop, pop, pop, pop, pop, pop, pop, pop,...
OM DU VILL BLI MIN FRUUU...
bli bara o åka buss tidigt i morron vettu...
va äcklig du är! elle huur..?
IT MAKES ME WANNA SCREAAAAM, slash Penny Asklöf,
tänk om min mamma läser hennes blogg då *viskviskviskvisk*, diskborste?.... bakom sig, näe han hade inte.. diskborste eller nåt.
nu ska jag spela robotunicornattack, hoppas det inte laggar...
Alltså jag vill va en enhörning, jag önskar att jag var en enhörning, jag ahr en enhörning i duschen!
dingdingding.
HOOOH nu hoppar jag på regnbågar, ÅNEJ JAG DOG, neeeej..
(bäbisläte),
(sjunger lite) neej jag fick bara åtta poäng på unicorn.. 
åh herregud, nu måste jag spela lite mer.. men kan vi höras nåt imorn istället?"

JÄVLA BLOCKMONGO JAG ÄLSKAR DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0