It's hard to take courage

Helu!
För det första, tack Johannes, vad gulligt! :)
För det andra. Hemst ledsen för taskig uppdatering, men så gåre när man har annat för sig!
I fredags sov jag i vattjom eftersom jag skulle upp och vandra, utan skjuts från norrhassels vackra skogar.
Lördag innebar att jag vart tvungen att kliva upp okristligt tidigt och sedan vara ute och vandra fem timmar (1,4mil!) med ett helt gäng konfirmander. Var riktigt roligt att träffa alla för första gången faktiskt.

Bestämde mig för att hänga med grappar och b-rudar till stöde på kvällen.
Riktigt trevligt hade jag, och jag tänkte bjuda på en del bilder.. men nu när jag tog en extra titt på dom får ni nöja er med ett fåtal bara, hehe :)


Nu sitter jag och kollar på Idol Final 2005, hahah! fick filmen i julklapp när jag var... elva?
PUSSHEJ LEVERPASTSEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0