I've known it all my life.

Strejkade lite idag, såsom alla dagar.
Nu har jag skrivit en sida "Knep&Knåp!" på OpenOffice(♥♥♥♥♥♥HJÄRTAHJÄRTAAA♥♥) till tidningen som ska vara klar imorgon(!!!!!). Ganska skönt faktiskt. Känner ingen press. Alls.
Nej då, men den kommer bli sjukt grym. SJUKT grym, helt allvarligt.
Nu sitter jag här i köket (igen), och har precis svalt ett äckligt tuggummi som jag fick av lillsyrran. Och jag är fruktansvärt sugen på en mandarin just nu. Skulle kunna leva på det. Citrus över huvudtaget. Älska.
Nej, men jag skulle nästan göra vad som helst för en mandarin just nu. Åh vad gott det skulle vara!

Tror vi har C-vitamin brusisar i skafferiet, brb!

YYEEESSSSYESYESYESS!!! En kvar, min kväll är räddad. Tycker synd om dom som är allergiska mot citrus, hualigen.
Känner mig äckligt trött, tror nästan jag kilar upp och går och lägger mig nujah.
När allt med skolan är färdigpillat. Och jag fått i mig C-vitamin.
Godnatt lovers♥

HUR SUGEN BLIR MAN INTEEEEHEHEHEHEHE!!?!?!?!?!!11oneoneeleven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0