Datakunskap.

Oj herregud i himmelen, helgat vare ditt namn.
Låt ditt rike.. blablabla, you name it.
Jamen gomorron påre, nej jag är inte vaken för fem öre!
Och skolfoto tog vi, hualigen. Såg väldigt nöjd ut. Och jag menar't. NÖJD. Inte bra, eller? Får väl la se.
idag slutar jag om en halvtimme har jag bestämt, sen ska jag åka buss och åka buss och åka buss i en evighet och är fortfarande inte hemma förrän halv sex.
Så gårE! När man bor ut på vischan sisådär ett par mil ifrån omvärlden.
Jag vill utomlands, typ, nu, typ nunu.

Imorse var jag på skvadern! Bästa vännen går ju natur där, ojojoj.♥
Näe, tillochmed ni fattar att jag inte platsar in där, tyvärr. Heh, öppnade Moas mattebok, insåg att det var en dålig idé, stängde den och låste in den i en låda. Så bra var jag.
Resten av morgonen gick åt till att sitta och fika och störa Moas klasskompisar en aning. Förlåt!

Jag har inte gjort mycket mer än att äta idag. Seriöst, hur mycket som helst har jag tryckt i mig, och ändå är jag hungrig nu.
Näe nu ska jag försöka få till en normal uppgift ang. datoruppgiften. Sen hem, äta glass, såva.
SEEYA!♥


Kommentarer
Postat av: anonym.... SCHHH

Jag vet att du är hemma. Uppdatera då din skata


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0